Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki :) A jak Mikołajki to Candy :)

Dzień dobry Wam wszystkim :)

Dla mnie ten dzień całkiem miło się zaczął, bo okazało się, że zapukał św. Mikołaj :D Myślę, że dobrze wie, że przez cały rok jestem grzeczna ;) Dzisiaj przyniósł mi dobrą nowinę o wygranym Candy u Agnieszki z Domowych Klimatów. Zaglądam do niej od dawna, bo jej blog to miejsce z duszą, zajrzyjcie :)) Rzadko biorę udział w zabawach, stąd ta wygrana tak bardzo cieszy :)) Agnieszko serdecznie Ci dziękuję!

A ja pisałam Wam ostatnio o niespodziance, którą szykuję. Oto ona :) Pamiętacie moją świąteczną ozdobę z tego posta? Specjalnie dla Was przygotuję bardzo podobną.




 Jeśli się Wam podoba i chciałybyście ją przygarnąć napiszcie o tym w komentarzu. Zabawa jest wyłącznie dla Was, które zaglądacie do mnie częściej lub rzadziej, ale zaglądacie i pozostawiacie po sobie ślad. Taki mój prezent na Mikołajki.
Zapisy trwają do 17 grudnia, w niedzielę 18 przeprowadzę losowanie i ogłoszę wyniki. W poniedziałek 19 grudnia przesyłka priorytetem poleci do Was, aby jeszcze przed Wigilią dotarła na miejce. Poproszę Was tylko o wskazanie adresu wysyłki na terenie Polski.

Nie udało mi się opublikować w ubiegłym tygodniu posta ze sprawozdaniem z moich przygotowań do świąt w ramach zabawy na blogu Oli. Czasem praca wre, czasem trochę zwalniam, dzisiaj zdjęcia prac z ostatnich dni. Gwiazdki, niektóre wzory powtarzam, bo podobają mi się, podobnie z bałwankami i muchomorkami. Niektóre wcześniej zrobione już dawno poszły w świat.




Aniołki zrobiłam już wcześniej, ale nie było okazji ich pokazać.




Nie mogło zabraknąć wieńca adwentowego, u mnie tradycyjny, z zielonymi gałązkami, orzechami, pomarańczami. Tyko kwadratowy, nie okrągły.


Niestety z kartkami jestem daleko w polu. Muszę przysiąść, tylko kiedy???
W ostatnim czasie zrobiłam dwie:




Zrobienie tej ostatniej zajęło mi bardzo mało czasu. Jeśli macie ochotę zobaczyć jak to zapraszam na mój tutorial na blogu Klubu Twórczych Mam. Wystarczy serwetka, folia do żywności, papier do pieczenia i arkusz papieru technicznego lub wizytówkowego. Moim zdaniem, karteczka jest urocza :))

Niestety, do zdjęć tymczasowo pozostał mi tylko telefon komórkowy. Chyba coś na dobre poprzestawiało się w ustawieniach i muszę zasięgnąć porady fachowca.

Ściskam Was kochane gorąco,

Ania

19 komentarzy:

  1. Łapacz snów.... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu... ustawiam się w kolejce po tego "łapacza",bo sny mam ostatnio okropne;-((( Kochana, Te Twoje dziergane śnieżynki mnie rozczulają! Są wręcz fenomenalne... Pozdrawiam jeszcze raz***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoba na okno jest cudna i w takim wypadku to aż żal byłoby się nie zapisać ;)
    Mimo, że w zeszłym tygodniu nie dołączyłaś do zabawy, to jednak nie próżnowałaś! Śnieżynki są cudne ;)
    Z kartkami sama muszę przysiąść, bo obiecałam sobie, że w tym roku wyślę chociaż kilka ręcznie robionych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdeczki śliczniutkie :)
    Zastanawiam się czy mogę ustawić się po Twoją ozdobę świąteczną... A tam ustawiam się, Ty zdecyduj czy zasłużyłam, żeby wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w zabawie. Śliczne rzeczy robisz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie już tak magicznie... cudne szydełkowe gwiazdki i bałwanki.
    U mnie już też coraz to bardziej świątecznie:)
    Pozdrawiam Aniu i ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się zapisuję do Twojej zabawy:) bardzo lubie tu zaglądać:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam u Ciebie już świątecznie i pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okienna dekoracja ,więc ustawiam się w kolejce:))może szczęście mi dopisze:))Gwiazdki cudowne i muchomorki .....uwielbiam je:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny łapacz snów Aniu, od dawna mi się taki marzy toteż spróbuję szczęścia w Twoim Candy ;) I oczywiście na kolejnym zdjęciu moje ulubione maciupeńkie muchomorki <B ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje ozdoby - i na zdjęciach i na żywo (ach, te gwiazdeczki!) Jeśli mogę to dołącze do ogonka chętnych na łapacza :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny łapacz snów!!! Oczywiście, że się zapisuję:) Wszystkie Twoje ozdóbki są cudne! Bałwanek i muchomorki urocze:) Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny łapacz, spróbuję się zapisać:) Śliczne ozdoby i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Aniu!
    Na wstępie dziękuję za paczuszkę, wpis już u mnie na blogu, zapraszam :)
    A ze względu na to, że z szydełkiem mi nie po drodze, to chętnie ustawiam się w kolejce po tą piękną dekorację, bo sama na pewno takiej nie udziergam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uff zdazylam :)) chyba :)) Posta od kilku dni mam otwartego i tak czekal i czekal az wkoncu usiade i napisze ,ale juz jestem :)) Piekna niespodzianke szykujesz ,z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce ii moooocno trzymam kciuki za nasze szczescie !!!! :))) Cuuudna dekoracja !!! :)) Sniezynki ,gwiazdki ja Twoje Uwieeeelbiam !!! :))) Cuuda Cuudenka u Ciebie Kochana :)))) Na karteczke ,tutka zajze z mila checia ,choc ja wcale kartkowa nie jestem :) Pozdrawiam Cie cieplutko Aniu :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Łapacz fantastyczny na pewno same cudowne sny zostają. W kolejkę się ustawiam może się uda i Mikołaj do mnie przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))